The day

Dagen började med en vädigt trött nemii som var tvungen att släpa sig upp
ur sängen sådär på en måndag morgon..
Fixad och klar sprang jag ut till taxin och åkte till skolan xD hade matte som
första lektion gjorde typ ett papper sen hade jag gjort min insats för lektionen :P
vidare till ps ( projekt och studietid) i typ 10 minuter för att vi skulle på någon teater
och föreläsning på gymnasiet.
teatern var jätte tråkig blev lite uttjatad till slut men föreläsningen var mycket mycket
bättre. han fick 10 godisklubbor av 10 möjliga av mig x)
Han började snacka om fördomar och då kom jag att tänka på att ens liv styrs av
fördomar. första gången man träffar på någon kanske man får man en fördom om
hur den personen ser ut eller pratar.
Det var en del personer som sa att " invandrare" stjäl mest m.m och det är en fördom,
bara för att en invandrare stjäl betyder det inte att alla gör det..
Hatar att alla har fördomar oavsett vad det handlar om..
Hare gött <3// Nemiiii


Kommentarer
Cissi

Alltså, jag älskar dina inlägg, du är så tuff,

önskade du kunde göra mer inlägg om dina kläder och livet och så, du kan verkligen inspirera,

Jag läser din blogg jämt !

2010-04-27 @ 22:56:25
Petra

Häftig jacka, vart har du köpt den ?

2010-04-27 @ 22:57:00
Malin

Haha jaa mina kompisar och jag tycker du är en riktig härlig tjej, fortsätt skriv som du gör,

jag har tipsat bloggen till jättemånga !

take care !

2010-04-27 @ 22:58:51
Sandra

Fördomar, att inte människor kan ge sig !!!

2010-04-27 @ 23:05:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0