Partyprissen har tryckt på paus..

Hallå allihopa,
helt slut efter gårdagen, så därför har jag inte varit på något vidare skrivarhumör..
Our little party var såå himla lyckad och efter att ha vaknat med drygt 4 timmars sömn och en
liten huvudvärk har jag en känsla av att jag har stått i med råge i natt ;)
Haha, vad har hänt annars idag då?
Jo på förmiddagen gick vi hem till jenny för att städa det sista, men det slutade med
att Jenny, jakob, Nea, carro och jag satte oss ned och käkade chips istället. ^^
Efter att tillslut ha fraktat över alla prylar med skottkärra tog vi oss en fika
och sen gick vi ut i trädgården för lite bollkastning med carro and her brother.
Låter väll som en rätt okej torsdag, eller ?
Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0