Tillgång till internet (A)

Första gången jag får tillgång till internet på jättlänge..
Mitt internet har ju som sagt dampat loss så jag får låna
internet lite här och var.
Helt serriöst så har jag saknat att blogga under de här dagarna
som har gått ^^
Ni som inte vet så firar inte jag och min familj jul men jag fick iallafall
500 kr (A)
Men jag ska vara duktig och spara dem :D
hmm vi får väll se hur bra det kommer att gå xD
Gårdagen spenderades med Carrobull i stan och det fanns helt underbara
saker men man ska ju till Stockholm snart så då blir det väll att spendera
lite pengar där (A)
Iallafall fick iallafall med mig en Ögonskugga från MUS plus en liten Sminkborste, Lösögonfransar, Nya Stopp till mina Killer heels x)
bilder lägger jag upp nån annan gång :)
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen, bloggar igen när jag har tillgång till internet <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0