Måndag hela veckan?

Igga rubriken xD
Dagen började med att man försov sig mysigt menar jag inte så..
haha men det blev att bara kasta sig upp ur sängen slänga i sig 1 macka eller 2 och börja sminka sig.
Typ 5 minuter in i sminkningen ( var klar med mascara på ena ögat)
kommer pappa in och säger att vi ska åka..
Panikslaget drar jag på lite mascara på vänstra ögat och går ut till bilen.
När man kom fram till vännen blev det att fixa iordning det sista typ
ska alltid stressa på morgonen bara för att få den extra halvtimmen av skönhetsömn ;)
när man väl kom fram till skolan var man ju typ död xD och första lektionen var man ju taggad till eller
inte hade matte och det är ju så roligt att ha på morgonen menar jag juh xD
På mattelektionen hade vi en vikare som var lite på om jag får säga det själv han/hon satt typ 1 cm
ifrån mig hela tiden så varje gång jag skulle skriva något stötte jag emot han/hon och det var lite jobbigt,
det roliga var att han/hon inte flytta på sig någon gång lite närgång tycker jag nog.
Är det någon av er som har haft någon jobbig vikarie på en lektion? Ni får gärna berätta om det är lite roligt att höra :)
Lunchen smög sig på och man blev serverad sladdrig pasta med rinnig skinksås det var väll helt okej..
När vi korsade de olika arbetslagen startade vi den här konversationen:
Caroline: jag är sugen på frukt
Benjamin (krIsten väldigt proper): Är du lite fuktig?
Nemii: Oj, Benjamin jag visste inte att du hade sådana sextankar ;)
Benjamin: (Skakar lite lätt på huvudet) Hela bunten är ju kåtbockar allt man säger kopplar ni till sex
ni måste skaffa hjälp asså!!!
Där fick vi oss ett gott skratt kan jag lova :D
jag gjorde provet iallfall och det gick väll sisodär men jag går ett G tror jag nog :)
Sista lektionen blev det skridskor som mina klasskamrater säger så köttade jag ^^
Det är den inblicken ni får idag ;)<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0