Söndag!

sista dagen på lovet nudå så jag hoppas ni spenderar den bra ;)
själv sitter jag vid datorn och pluggar :( lite mindre roligt men vad
ska man göra, det måste ju bli gjort..
igår kväll va ja med friendsen och kollade på Melodifestivalen som ni
kanske redan vet..
bidragen var ju dåliga som vanligt och dom som var bra åkte juh ut.
nu ska jag återgå till mitt pluggande x)
Dagens hiss: Youtube, vad skulle man göra utan det?
Dagens diss: sista dagen på lovet och det är slask ute men
en fördel med att det är slask ute är att våren snart kommer :D
Hare fint <33
Nemiiii


Kommentarer
digitalmonster

eller hur, de som var bra denna gång åkte verkligen ur. SKit tycker jag



kram

2010-03-01 @ 15:11:35
URL: http://digitalmonster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0