Wednesday

hej alla bloggläsare :)
Gick upp klockan 6 och började göra iordning mig var lite seg imorse kan jag lova x)
när man sen skulle åka hemifrån så gick det inte bra, ni som känner mig vet att jag bor
typ 7 km från Åtvidaberg och när vi skulle backa ut bilen åkte min smarta lilla bror in i en
snödriva typ lika stor som Mount Everest går inte att missa och efter typ 1 halvtimmes slit så
hade vi inte gjort några framsteg.
jag tog saken i egna händer och ringde taxin och då fick jag reda på att dom också var insnöade
haha vilken otur man har, själv visste jag ju inte när den skulle komma till mitt hus så det blev bara
att stå och vänta i snöstormen det var inte så trevligt..
men efter typ 45 minuter så kom den (efterlängtad) taxin och när jag klev in hade jag blivit en levande isglass
med chokladsmak xD
När man väl kom till skolan så var det typ bara 30 pers som hade kommit fram typ alla bussar var inställda
skönt för dom ungdommarna menar jag :)
Skolan var väldigt tråkig, var inget speciellt som hände :)
Kom precis hem från min step up som var grymt jobbig om ni ville veta och snart ska jag väll börja plugga
kan ju inte sitta här hela kvällen ;)
GODNATT SVERIGE :)<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0