Ännu en söndag..

Åhoj alla läsare
ja överrubriken beskriver ju det mesta av denna "underbara" soliga söndagsmorgon,
ögonlocken ligger vid knäna, jag sitter fortfarande i pyjamas, imorgon är det NO prov och snart ska
Hanna hem ! :O
Har förövrigt haft en helt underbar helg med mina vänner,
vi åt tacos, marängswich, stökat ner köket och photograferat två på natten, haha !
Har alltid tyckt att korten blir som bäst när man är trött. :P
Kl slog nyss om till 11.18 och om drygt 11 timmar får jag gå och lägga mig igen, eller ?
Vi får se om jag drar till med ett skönhetstips senare på dagen men som
min kompis brukar säga..
Den som väntar på något gott..

Bjuder på en FIN bild från gårdagen,
puss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0