Lördag (L)

Dagen började med att man vaknade upp hos Caroline :)<3
En stor skål med mys haha finns det ens ett sånt uttryck tror inte det xD
Vi bestämde oss för att färga håret och jag gick från brunett till svarthårig
är ju trots allt min naturliga typ haha inte för att ni bryr er om det men jaja
nu vet ni ju haha :)
Caroline gjorde en lite sligning och Hanna gjorde en färgning blev jätte snyggt.
Det som var roligt var att alla tog timer på sin färgning men när det väl kom till
Carolines hade alla glömt det haha lite roligt xDD
Iallafall nu sitter vi här och trycker i oss chips och är så okoncentrerade som vi
bara kan bli. Jag har skrivit 1 mening på 1 timme Hanna har skrivit 1/2 och
Caroline har skrivit typ 10 sidor bra insats från svenska folket
Hannas argument var nog bäst
Hanna: Varför gör dom chipspåsarna så stora?
Caroline: Jag vet inte riktigt :S
Hanna: Jag blir så arg varför är dom halvfulla när dom är skitstora?
Caroline: Vi skulle spara på plast resurserna :D
Hanna: just det men ändå jag blir arg!!!!!
Hahahaha har så himla roligt just nu
Dagens hiss: kameran
Dagens diss: han/hon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0