Om jag överlever xD

Söndag
sunday
domigo..
ja du fattar,
Idag ska jag spendera dagen med carro och troligen blir det lite no plugg eftersom
vi har ett skitstort prov om 2 veckor.
jag förstår inte ett skit av det så kommer troligtvis gå dåligt, btw handlar det om plast och metaller..
Sen kanske det blir lite franska men det får vi se och emot kvällen blir det nog en skön
långpromenad i den bitande kylan.
Förövrigt tror jag nog att dagen kan bli rätt bra och jag ska verkligen
använda tiden väl.
puss på alla
Dagens hiss: Ligga och söndags slappa i sängen är det bästa som finns i slutet av veckan
när man väntar sig nya 5 jobbardagar, myssss
Dagens diss: Människor som inte vågar vara sig själva och faller för grupptryck,
stå på er för fasen :O


Kommentarer
caaroline

jag orkar inte göra NO :O

2010-01-17 @ 11:29:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0