Tisdag 20/7

Tjenixen,
Hemma igen från en ganska lugn för och eftermiddag..
Gick upp lite tidigare eftersom jag skulle klippa mig kl 10 blev iallafall helnöjd men resultatet får
ni vänta med till senare. Nyfikna ? ;)
Funderar dock på att färga tillbaka till mitt rödbruna hår jag hade en gång, det var så sjukt snyggt !
Vad tycker ni bloggläsare ?
Btw beställde jag 3 biljetter igår till Shrek 3 som Julia, jag och Carro ska se på efter arbetsdagen,
det ska bli sjukt trevligt att få umgås med härliga vänner och förhoppningsvis mycket popcorn och skratt.
Får  heller inte glömma att testa Ed Hardy en gång till imorgon också, är så himla sugen på ett par.
Ska nog välja de rosa,
Ahhh beslutsångest !
syns senare..
(före bild ^^)


Kommentarer
Emma

Du passade i ditt rödbruna hår, skit snyggt!

<3

2010-07-20 @ 19:48:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0