21/6

Hallå bloggen, ännu en måndag har gått och det känns fortfarande som
sommarlovet inte är till någon nytta !
Började dagen med en härlig morgonpromenad med hunden som tätt följt
kom med frukostfix och annat krus..
Vädret har varit ganska lame vilket ledde till att mycket tid spenderades inomhus.
Surfade runt lite på internet och klickade in På Nelly.com
Till min besvikelse hittade jag inget spec, tycker faktist att utbudet av kläder har blivit lite magert på
sistånde. Vad tycker ni ?
Nåväl, flera timmar gick åt till att städa huset och kl 9 drog jag iväg till Carro för
att gå ännu en promme.
Underbart skönt !
Nu sitter vi här hos mig med jordgubbar och cola zero (vilken blandning?) och njuter
till mysigt tv-titt :)
Imorgon blir det upp tidigt för då ska vi fixa det sista tills los Americanos kommer till sverige.
Hörs senare !
XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0