Fredag, 12/3

Hellu !
Idag mina kära bloggläsare är det fredag och trots den elaka snöflingsattacken tittade några
ynka solstålar fram på eftermiddagen. (Uppskattas !!)
Hmm, skolan har väll varit okej, har nämligen tappat all lust så det känns verkligen som om min insatts kvittar nuförtiden.
I slutet av dagen gick jag ner till idro
ttssalen för att hämta upp carro, min pojkvän och jenny.
Dom hade redskap och eftersom dom inte var klara när jag kom satte jag mig en stund på läktaren,
gjorde vågen till carros FINA kullerbyttor i luften :D
Så söta !
Senare klockan 4 traskade vi hem till mitt place, och nu sitter vi här tittar på den SÄMSTA serien The city,
äter ballerina kladdkaka med mjölk och lyssnar på carros gurblade mage. fniiiiss
(p.s kexen är verkligen så  goda som dom säger på reklamen med mjölk)
Ikväll blir det nog film med vännerna, säkert någon skitdålig xD och efteråt ska jag hem till carrobus och slagga där.
Imorrn blir det teatern med jenny och Caroline, faaan vad kul ! ;D
Take care !
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0