God Lunch :P

Tänkte ju att man inte kan säga god morgon när klockan
nästan är halv 12 xD
i går kväll blev det ju att se på film hemma hos J, efter några minuters
rotande hittade vi en film som passade oss The Blair Witch Project :)
den får 3 Godisklubbor av 5 möjliga
när klockan närmade sig 1 började vi traska hemmåt och då kom ju C
på att vi inte hade varit ute och motionerat.
Vi satte oss på våra vrålåk aka våra cyklar och tog en tur neråt xD
kändes som om hela Åtvid var ute eller något för all som gick förbi kände
man..
När vi kom hem var klockan ungefär 4 tror jag och då kom C på att hon måste
läsa i sin bok som är kopplad till skolan och jag har ju 2 världskriget prov på onsdag
som jag måste lära mig utantill hah Grattis till mig :P
nu ska man nog hoppas ur sin P.J och ta på sig lite decent kläder :)
Sen ska jag ju plugga men det kommer inom sinomtid ;)
Hörs lite senare
Puss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0