Lördagsinlägg at night,

Halihallå,
tänkte bara vara lite barmhärtig och lägga in en "snabbsis"
så här mot nästa kommande dag.
Iallafall, dagen har varit UNDERBAR, solen sken, vårdagjämning, de bästa kompisar,
alice in wonderland mm.
Mycket skratt, en del, utbrott och mängder av misstolkningar,:D
Maha stan tänker ni, ( nemii måste vara pank) och då ska ni veta att
det var jag faktist, MEN jag hade varit tillräckligt snäll för
att kunna köpa lite smink och underkläder.
Jenny köpte en asfin kavaj, julia en jacka och Hanna 2 jackor och carro
köpte samma sak som jag,
Klockan börjar närma sig halv 12, ögonlocken ligger i backen och skräcknerverna sitter fortfarande
i sen jag såg Hide and seek för 20 min sen, haha
Nåväl, jag säger godnatt
<3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0