Salut.!

Ja, hallå på er alla bloggläsare, nu var det ett tag sen sist, men jag lovar,
skolan har varit en riktig pina de senaste veckorna.
Prov efter inlämning staplas upp dag för dag, så snacket om att 8 är värst:
FUCK IT !
Idag var det Tisdag, och dessvärre har den inte varit så strålande,
fick reda på lite resultat och mycket annat som lätt mig påverkas under dagen
så just nu är inte humöret på Tiptop.
I morgon är det studiedag, och största delen av dagen kommer jag bokstavligen studera,
På kvällen runt 7 ska jag & caroline knalla ner till sporthallen för att träna lite step up,
och det ska nog bli skönt att röra på sig efter allt sittande ,
jaha, detta var dom min dag på ca 90 ord, en ny uppdatering kanske du får imorrn,
men som man säger:
- Den som väntar på något gott...
/nemiiiii
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0