The Crew (:

Sitter här med datorn och hela huset är släkt..
kan inte ens vara utan den här saken som kallas dator
under en timma när det är earth hour.
bara 1 minut kvar tills hela världen tänder igen alltså 21.29
hur kan man vara så beroende av elektriska saker..
den frågan jag ställer till er är:
Varför är man så beroende av allt som är elektrisk?
Vilken mojäng är just du beroende av?
jag är beroende av min mobil ( Satio) och min dator
(HP)
Snart blir det en liten promenad men tjejerna hoppas jag :)
känner att jag vill ut och gå lite xD
Nu tänds lampan :) yeei
jag försöker leta efter ett par stövletter som man kan ha i vår men har
inte hittat några som ger det intrycket att det där är Nemii skor
så om ni vet några kan ni ju slänga in en liten kommentar och berätta :P
jag har hitta jätte många måste ha plagg till våren och sommaren
som jag kan misstänka är jag inte ensam :P
hare fint for now ;)
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0