Torsdag, 11/3

tjena förhoppnigsvis är alla glada (:
för det är inte jag..
vissa lärare kan ju inte hålla sin stora jävla käft stängd
slänger ur sig alla möjliga kommentarer som man inte orkar med
längre.
har typ gått runt hela dagen och sagt skjut mig..
inget som jag menar ni behöver inte reagera x)
hela dagen har varit seg som bara den, om man måste göra en liknelse
blir det väl lika seg som farmors kola :P
snart ska man lyfta på sitt feta arsle och rulla ner till coren och pumpa xD
efter att ha svettat färdigt bli det att slänga sig in i duschen en snabbis
och sen så ska man väll ta upp pluggböckerna som börjar bli lite dammiga :P
och plugga till förhöret imorgon ;)
Dagens Outfit:

Gina tricot tunika svart
Gina tricot rosett röd
H&M ett vanligt svart linne som jag hade under tunikan den är lite genomskinlig x)
Skor: Fred Perry.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0