TrögTisdag!

Humöret idag har ju inte direkt varit på tipptopp men vad kan man göra åt det?
Om man har en dålig dag borde folk acceptera det och inte klaga..
Överlag har dagen varit lite sisodär, det kändes som om tiden stod still.
På so:n har vi börjat se filmen Pojken i randig pyjamas, själv har jag aldrig
sett den men jag vet hur den slutar och då är man inte så sugen på att se den..
Längtar till stan i helgen, har känt ett shoppingsug i 2 veckor snart men det är bara
för att jag är pank. Någon som vill donera till dom behövande? (A)
Snart ska jag slänga på mig träningskläderna och släpa ner mitt feta arsle till sporthallen
och ha step up ;)
Vi får se om jag hinner lägga in ett till inlägg senare ikväll :D
Hare <33
Dresscode för idag:
Ljusa jeansleggins : Vila 349 kr
Svart linne: Gina Tricot 99 kr
T-shirt: Crocker ( JC) 250 kr
Blåa färglinser: Look syncenter 450 kr
Dagens stråf : Om lärarna hade varit grisar skulle lärarummet vara Arlanda x)
Bara jag som tyckte att det var väldigt roligt :P jag med min humor xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0