5/5

Halloj alla glada,
Hoppas alla haft en underbar dag för det är minst
sakt vad inte jag har haft.
Suprised ?
Kl 08:20 i morse satte vi igång och för att skriva nationella prov i NO
och som vanligt var testet alltid mycket svårare än vad man förväntar sig, 
Tätt följt av det var det, del 2 vilket innebar att vi skulle förbereda oss inför en
labb, h-vete med det med. :D
Timmarna i skolan har aldrig gått saktare som idag och det var först när
jag kom hem till C och tog en kopp vaniljtee som jag äntligen kunde slappna av.
Efter att ha gjort narr av Tyra Banks på ANTM klädde Carro och jag om till springkläder
och 4.4 km senare gick vi hem och åt en god Mexicanasoppa.
Nu sitter man här, klockan har precis slagit 21:13 och man känner tröttheten hänga över ryggen..
Brevid mig har jag ett lass med Läxböcker som ska vara klara, nu är bara frågan,
Sova eller läxor ?


Solong//Nemii




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0