Gårdagen, heelt lyckad :D

Läste precis igenom bloggen en snabbis och kom på att jag faktiskt inte hade
skrivit ett skvatt om gårdagen.
Slarvigt Nemii !!
Ja hursomhelst, igår var det Lördag och efter att Carro och jag äntligen släppt taget om
böckerna gick vi ut på en promenad för att rensa tankarna en smula.
Vi gick en stund, tog en sväng till ica, köpte glass och en stund senare kom vi att tänka
på att vi skulle fixa middagen. (till oss själva)
Vädret var helt underbart och snart kom vi överens om att vi skulle ge oss ut för att grilla.
Just därför började vi samla på oss massa pinnar och ni kan ju tänka er hur folk glodde !
Vi såg ju ut som värsta stenåldersfolket juh ^^
5 min senare var vi hemma och började packa vår lilla gotteväska
och efter att ha sms:at Jakob började vi gå till ett JÄTTEMYSIGT ställe som ligger vid vattnet
nära golfbanan.
Väl där började vi släpa fram en gammal rostig tunna och fyllde den med allt brännbart
vi kunde hitta, men tänd vätskan hängde med endå. ;)
Vi skrattade och hade det hur mysigt som helt.
Vi: doppade värmeljus i vattnet
såg en säl i vattnet (enligt carro)
skrattade lite till
skar oss på vassen & chilla.
2 timmar senare, mätta och trötta gick vi hem till min kille och hoppade studsmatta samtidigt
som vi sjöng små grodorna . ( Jakob och Johan vart t.o.m lite rädda för oss ett tag ^^)
Sen spelade carro och jag badminton, Alma-vs-Ljute
och bli inte förvånade men.. jag ramlade... :D
Vi skrek så hela gatan vakna och tillsist kom Mats ut och sa att vi skulle va lite tysta..
Förlåt Rödehakevägens befolkning !'
Aja det var min kväll, som vanligt helt fantastisk ! :D

// Nemii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0