??????

hopppp..
Nu sitter man här vi datorn igen och ska egentligen
plugga men aa det går ju jättebra menar jag hmm..
Asså om internet skulle räknas som skolan hade jag
fått MVG i alla ämnen ;)
nee men asså serriöst?
Bara för att man inte vet vad man vill bli så blir man typ
straffad för det.. tack så jävla mycket!
Till skillnad från resten av världen som har ett liv och inte
sitter med huvudet i pluggböcker 24/7 sen är det ju bra om
man förstår och kan få in det man lär sig...
hmmmm det är ju där jag failar :P
Nej, men nu måste jag verkligen skriva på mitt franska
email för jag måste lämna in det imorrn!
Okej, tänkte ladda upp en bild på mupparna lite random
men det gick inte..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0