Fest..

Okej, jag vet att jag är rätt seg på det
där med att ladda upp festbilder på bloggen.
Men det är några som måste redigeras och fixas
lite men sen åker dom upp ;)
Det är bilder från Halloween ( jag vet fail från mig
som inte har lagt upp dom) :P sen är det några bilder
från Fredagen som jag inte har lagt upp xD
Det var då en av mina bästa kompisar hade sin födelsedagsfest
och min BÄJB aka min NIKON D80 följde med :)
Igår så tog jag några bilder på samma person när
vi var hemma hos en kompis så några av dom bilderna ska jag också
redigera och lägga upp x)
Det värsta med att ha så många bilder är just det att man måste
redigera och fixa dom, en bild kan ju ta typ flera timmar beroende på vad
man ska fixa..
Nae men just nu sitter jag med Franskan inte sådär jättekul på en söndag..
har världens jobbigaste uppgift tycker jag :P vi ska skriva ett mejl på franskan
KUL eller inte..
Bara för att våran franska lärare skulle på någon kurs i torsdags så hade vi
ingen franska och då kunde man ju välja mellan att sitta i skolan och göra alla
uppgifter eller ta en skön och lång sovmorgon till kvart över 10..
Ni kan nog lista ut vilket jag valde ;)
hah nee men nu måste jag verkligen återgå till mina Franska studier.
Skriver nog något lite senare :)
<3
Paris ♥


Kommentarer
Jenny

<3

2010-11-22 @ 08:58:14
URL: http://jennyochlitetill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0