STAN :D

Hejhej :D
Jag och Carro vaknade vid halv 5 idag inte Göttans ;)
för jag hade min sista moppe lektion idag, det är rätt
skönt att ha det gjort men ändå lite sorligt..
Jag vet jag är kontig x)
Iallafall nu har jag kört upp så jag måste bara skriva upp
sen är jag klar :)
Jag har ju vari inne istan typ varje dag på lovet p.g.a.
moppe kursen så det har blicvit lite shopping men bilder på det
kommer senare så ni får vänta och se ;)
Sen ha jag fått tag på internet hos ytterligare en kompis,
vad gör man inteför att blogga ;)
nae men just nu sitter jag och bloggar medan de andra kollar
på Lejonkungen :D
Den äger :D
jag är RANDOM xD
Nu orkar jag inte skriva mer, tyvärr får ni inte något bild den
här gången.
Förlåt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0