Ignorance..

Tjena sitter här i studiehallen och väntar på att samhällskunskaps
lektionen ska börja.. vill bara att den här dagen ska vara över..
tyckte ändå att den började bra men efter att jag fick reda på
en del saker som jag påverkades av..
Livet är skiit just nu bara så att ni vet ;)
Jag vill shoppa just nu men rent ekonomisk är jag väldigt fail x)
får hoppas att det blir bättre..
efter skolan blir det att ta sig ut till Mormors hem till mig oh typ mysa,
och tröstäta :D
Skräpmat finns alltid där för en när man behöver den som mest :)
Har inte planerat lovet sådär jättebra men har iallafall moppekurs
klockan 11 på måndag och jag ska försöka planera in några kompisar
man ska hinna vara med..
Kommer ju bli råplugg under lovet, förlåt för att man är EFTERBLIVEN..
Om jag får tag på något internet i helgen så skriver jag nått :)
Hare Göttans sålänge :)
En katt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0