Let's have a toast for the douchebags..

hejhej
Jag är skiit trött håller på och dör xD nae nu ska vi
inte överdriva här.. iallafall jag är TRÖTT :D
så det kommer bli väldigt flummigt idag
men man måste ha endel damp dagar xD
Ska alldeles strax ut på en lång promenad med
Caroline " Bull" Almkvist ♥
När vi kommer hem blir det att plugga historia, mindre kul
men det måste göras..
En av mina lärare sa att hon inte ville att vi elever skulle
plugga på lovet så himla gulligt av henne ♥
Okej från och med nu har jag startat en fond som heter
Ge pengar till de behövande aka de som måste shoppa kläder
men inte har pengar till det just nu :D
Hah xD
XOXO Nemii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0