Glad Nermina !

Glad påsk på er ! <(")

Solen skiner, fåglarna kvittrar och utomhus ligger steken och fräser på grillen,
heelt underbart.
Har spenderat min dag på åtvidaberg söta lilla marknad där jag också stötte på några gulliga vänner.
Blev kanske inte så mycket köp som det brukar va men ett stycke heliumballong och hemkola gick bara inte att undvika. Efter drygt en timma i värmen skjutsade vi hem carro och jag fortsatte hemåt för
att lite smått börja göra iordning mig för kvällen.
Kör nog på en enkel outfit, troligtvis helsvart men är inte riktigt säker ännu.
Sen ska jag också hinna med en dusch innan det är dags att åka iväg på den efterlängtade konserten.
Något som säger mig att det kommer bli ganska så GRYMT !
Aja,nu är det nog dags att sticka..men ni får ha en underbar dag !
PUSS ! ♥


Kommentarer
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk era fjädrade tuppar! :D

2011-04-24 @ 01:18:08
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0