Time goes by so slowly.....

Svårt att blogga om något när inget typ händer?
Önskar att jag vore rik så att jag kan göra allt
jag vill..men det kanske får vänta tills framtiden ;)
Kollar runt lite på internet efter höstkläder och det
verkar bli en helt okej höst i klädväg ;)
Något som jag skulle vilja köpa är ett par boots
i en beige eller konjaksbrun färg och sen en
poncho antingen jacka eller bara vanlig :)
Ska fortsätta dö nu....hoppas verkligen att jag
mår bättre imorrn!!
Can't deal with this anymore...
Note: Fota alla kläder jag har köpt i Stockholm och i Linköping...i know
haven't done that yet.. ♥


Kommentarer
Emma

Tack Nermina!! :D Den är från Monki ;d Krya på dig gumman <3

2011-08-11 @ 18:42:45
URL: http://atouchoffashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0