Breakie..

Har haft rast nu i en timma..
Börjar halv 1 igen tänkte att
jag skulle slänga in ett litet
inlägg :)
Morgonen började ju lite sisodär,
kände verkligen att jag ville somna
om men nee det fick man absolut inte
göra.. man MÅSTE ju gå till skolan..tyvärr..
Det här med bloggningen verkar ju gå väldigt
bra nu ändå :)
Har faktiskt saknat bloggen under mitt låååånga
internet uppehåll..
Just det när jag kommer hem måste jag göra ett
"pass" till Stockholmsresan.. Förklarar med om detta ikväll ;)
Dagens outfit:
Mörka Jeans från HM
Svart tshirt med en dragkedja
Kilklackar från Bianco
Nu måste jag kila haha vad rolig jag var nu ;)
<3
Random bild bare ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0