Off to the big city! ♥

Sitter här i bussen Bus4You ofc ;)
Längtar verkligen tills imorrn för
det är då vi ska shoppa :D
I live for this shieet! ;)
Återigen förlåt för den dåliga bloggningen
igår för jag älskar verkligen att blogga :D
Oavsett om ingen läser, det är bara skönt
att skriva av sig.
Jag är så grymt taggad inför Stockholm
har lite pengar att spendera.
Tack mamsi och papsi ♥
Lite random har märkt att jag är grymt
rädd för lastbilar som åker förbi, tror alltid
att de ska åka in i bilen som jag sitter i :O
Jätte gammal bild, fick skrattanfall när jag såg den nyss. Notera vi sitter i en buss full med människor och jag börjar
asgarva..bra där ;) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0