Speaking in Tongues

Sitter här i skolan och väntar på att
engelskan ska börja..
Vi har vikarie! helt glad xD
Ska se om jag inte kan smita lite
tidigare från lektionen (A)
Jag som är så charmig borde nog kunna
övertala henne ;)
Har sportlov snart om några timmar.
Det är så grymt efterlängtat!
Jättetrött på alla som har men skolan
att göra..
Tyvärr måste jag plugga på lovet men aja
jag ska till STOCKHOLM igen ^^
3 gånger på 4 veckor det är duktigt :D
Längtar grymt skönt att lämna lilla Åtvidaberg
ett litet tag :)


I was born to be somebody
Aint nothing that’s ever gonna stop me
I light up the sky like lighting
I gonna rise above
Show em what im made of.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0