Irriterande..

Visst är det irriterande när man har en/ flera
lärare som ogillar än för någon anledning som
man själv inte vet..
Oavsett i vilken skola du går kommer det alltid
vara en lärare som tycker att allt du gör är fel.
Man försöker göra sitt bästa men ändå så räcker
det inte till.
T.ex att när man argumenterar så blir man ifrågasatt
hela tiden eller om man ger 110% varje lektion och
verkligen försöker göra sitt yttersta och ändå så räcker
det inte till...
Detta är ett problem som aldrig kommer att försvinna
och helt ärlig så vet jag inte om jag har något " smart "
tips men skit i vad lärarna säger och bara kör på, men det
är ju lättare sagt än gjort..
Jag har några stycken som behandlar mig på det här sättet
just nu och det är inte så mycket att göra åt........
Hoppas att det går bättre för er än vad det gör för mig.....
Sur? Ehhh snarare söt xD ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0