En blogg-rape

Tjenixen! Jag heter Jenny och jag tänkte blogg-rapea Nemii lite.
Nemii är gosig och glad för det mesta utom när hon är hungrig, då blir hon näst intill livsfarlig. Jag lovar. Hon har världens ballaste humor och en dag med henne = en lyckad dag. Hon är världens finaste människa, och en av mina bästa vänner. Gosh, nu blir jag nästan sentimental här.
I alla fall, det jag ville säga med mitt rape-inlägg, är att Nemii är en underbar människa och ni gör rätt som läser hennes blogg. ÄVen ni som bara tittat in för att svara på en kommentar eller så, lägg till henne på bloglovin. Tar högst en minut och sedan har ni ett livslångt minne av en härlig blogg.
Nej, nu måste jag sticka. Puss !


Kommentarer
Carrobull

NAAAWE :D

2011-05-05 @ 16:30:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0