A lot to do..

Nackdelen med att vara sjuk är att man inte har någon energi till någonting. Ska verkligen försöka få något av plugget gjort.
Speciellt engelskan.
Ni förstår inte hur mycket plugg jag har och att vara sjuk och plugga går inte riktigt ihop. Iallafall inte i min värld.
Kvällens planer är mys hemma hos Agnes men just nu ser det rätt mörkt ut för min del. Mår så sjukt dåligt att jag inte vet vad jag ska ta mig till..
Förskylningstabeletter, ipren, örondroppar, halstabletter, tea ingenting fungerar!
Börjar bli lite trött på det...
Awsuuum dator!


Kommentarer
EMELIE

Eller hur, sjukt segt!! färgen är sååå fin :( <3

2011-10-15 @ 17:49:06
URL: http://mligustavsons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0