Christmas is coming early this year!

Det där med att skriva klart mina uppsatser är jag inte världsbäst på iallafall inte just nu.
Att plugga när man är sjuk och nere är inte en bra kombo. Dessutom är det så mycket som
jag vill göra men som jag måste vänta med.
Har fått ett nytt nagellack från Mamma som kommer från O.P.I. alla vet att jag älskar det
märket, tyvärr är det väldigt dyrt men så värt det. Det är en rätt otippad färg för det är typ
babie-rosa. Ni ska få se det på inom en snar framtid. Får typ måla på det fota och sen ta bort
det för att det är inte så höstigt, mer somrigt om jag får säga det själv :)
Nu ska jag fortsätta kolla på Jersey Shore! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0