Planning is my best friend at the moment!

Mitt mål för dagen är faktiskt uppnått.
Är lite stolt med tanke på att jag suger på att plugga när jag är hemma! Finns för många distraktioner!
Men jag tror att jag ska börja med det här varje dag faktiskt skriva ner vad som jag måste få gjort varje dag/vecka. Kommer nog bli lättare att få struktur på min vardag också.
Längtar sjukt mycket efter höstlovet just nu. Visst jag har högar och högar med plugg att ta mig igenom men jag och C ska ju upp till Stockholm och det ska bli så himla skönt!
Känner verkligen att jag måste bort från Åtvidaberg och 1 vecka blir helt perfekt!
En bild från fotograferingen med C i Stockholm ♥


Kommentarer
Caroline Almkvist

som blev helt otroligt bra :D <3

2011-10-19 @ 23:01:14
URL: http://santinoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0