I've never had the right words to say.

Efter att pysslat om mig själv lite sitter jag här nu och äter clementiner.
Har varit förskyld i två veckor nu och det vill inte gå över. Sjukt jobbigt.
Väskan är packad och kläderna är framlagda inför skolan imorgon.
Är det någon mer som också brukar förbereda allting så att man kan
ligga och dra sig några minuter extra på morgonen?
Jag tycker att det är smart!
Hoppas verkligen att den här veckan kommer att gå lika snabbt som
den förra.
Åh jag är så avundsjuk på A som är i Irland just nu, men Niall är ju inte
där just nu så det är ju ingen fara. Hon är där med skolan för att hon
går Sam Internationell och då får man åka utomlands och så. Men dem
skulle till hans hemstad på något studiebesök så om hon har tur kanske
hon ser hans föräldrar. Nialler är så söt!
555664_340573419332223_319101858146046_933166_628741953_n_large
Får bli en animerad. Den här bilder är så himla rolig! Niall, Louis och Kevin. Hah!


Kommentarer
SARAH CARLSTEN

Ha en awesome måndag haha! :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se kolla gärna in! ;)

2012-04-23 @ 01:30:04
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0