Tekniknördar till min hjälp.

Äntligen har jag fått igång mitt internet. Mitt internet har inte velat fungera på hela
dagen men nu har Tele2 fixat problemet.
Dagen har varit väldigt lugn för att min förskylning har fortfarande inte gett med
sig så jag har mest bara legat i sängen och druckit te.
Imorgon blir det en liten spa dag för att det är något som jag brukar göra när jag
är sjuk. För att göra mig lite fräsch och få mig att känna mig lite bättre.
Sen måste jag packa en övernattningsväska med tanke på att jag och C åker till
Stockholm över dagen på Onsdag.
Det ska bli så himla roligt!
Nu ska jag kolla på AHS och dricka lite mera te.
Puss!
En gammal arkiv bild. ♥


Kommentarer
Anna

Hej!



Vill du få fler besökare? Va med i min tävling och du kan bli tipsad och länkad av mig!



Länk: http://beautya.blogg.se/2012/april/tavling-fa-fler-besokare.html



lycka till!

2012-04-10 @ 14:52:07
URL: http://beautya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0