To believe in something is better than falling for all this bull-shit that's on everybody's lips.

Det har varit så himla skönt att inte ha några obligations eller några
måsten idag.
Jag har kunnat skriva på min uppsats, kollat på PLL nästan hela dagen
och för en gångs skull känt att jag inte är stressad över någonting.
Dansträningen igår med E gick sjukt bra, båda kände sig verkligen
stolta över den koreografi som vi kom på. Älskar den känslan när
man själv är super nöjd över det som man har gjort.
Just nu sitter jag och kollar på lite kläder på internet och längtar
till Malta som kommer närmare och närmare för varje dag som går.
Så länge får ni 2 bilder som får en att längta till sommaren!
Tumblr_lwqitfyahw1r45bkto1_500_large
Tumblr_m29x8ayxgc1qjcdhxo1_500_large
Source


Kommentarer
sanna

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

2012-04-22 @ 12:53:40
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0