A new day with new possibilities.

Prijoriterade bort bloggen i helgen för att jag hade sjukt mycket plugg jag behövde göra + att jag
låg i sängen havl lördagen och hela söndagen..
Som ni kanske förstår så mår jag inte sådär jättebra. Men man ska väll kunna klara av den här Måndagen
också.
Tyvärr har jag bara jobbiga lektioner idag och jag slutar 4 men sista lektionen är dans och det brukar vara
jobbigt men roligt ändå :)
Sitter på franska lektionen och borde göra ett repetions-prov och skriva en uppsats men blogga är ju så mycket roligare. Am I right?


Kommentarer
Emma

Tror den heter BC bonacure repair rescue sealed ends :) Kommer från Schwarzkopf och finns iallafall på Brännpunkt :) Det låter ju som värsta mirakelprodukten! <3

2012-01-23 @ 22:10:11
URL: http://atouchoffashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0