Damn, you always treat me like a mountain, stranger.

Jahaja, då var det alltså tänkt att jag skulle blogga lite grann. Ehe, vet inte ens vad jag ska skriva om, än. Men det kommer väl under skrivandets gång.
Jo, jag skulle ju kunna skriva lite om mitt val av utbildning!
Jag går alltså Livsmedelsprogrammet på ALG, eller Anders Ljungstedts Gymnasium. På LP, som det så fint kallas, så finns det två olika inriktningar; Delikatess och bageri/konditori. Jag har valt att gå mot inriktningen bageri/konditori. Det innebär alltså att jag är en framtida bagare, hehe. Nåväl, finns väl inte så mycket er att säga om det. Det var ju superintressant, eller hur?

Vad jag gör för tillfället är ju en annan rolig fråga jag skulle kunna svara på.
Jag sitter för tillfället och kollar på världens bästa program, Family Guy! Sjukt bra underhållning om jag får säga det själv. En annan sak jag är på väg att göra är att äta mig fet på korv och pommes. Fett med fett jao!

Ja, det här blev ju inget superkul, men jag kan ju avsluta med någon rolig bild eller sådant!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0