Hejdå, farväl, adjö, auf wiedersehen, tschüss, ciao och au revoir!

Haha, det blev en ganska lång rubrik. Men ja, ni kanske redan inser budskapet med den?
Jo, det är ju så att mina kära vänner kommer hem sent inatt (YEEEIIIII, ÄNTLIGEN!!!!!!!), så detta blir mitt sista inlägg.

Ja, vad ska jag avsluta med då?
Haha, ni fick ju inte veta så supermycket om mig och/eller mitt liv eftersom jag har varit så dålig på att uppdatera mig! Förlåt igen...

Men okej, jag kan ju skriva mina tankar och åsikter om att gästblogga såhär som jag gjort.
Ja, att blogga var en speciell sak att göra känner jag. Att liksom blotta sig och sitt vardagsliv över internet. Jag kan till och med erkänna att jag i början inte förstod riktigt vad som var "the big deal" med att blogga. Kändes till och med ganska meningslöst enligt min mening. Men nu efteråt så fattar jag verkligen vad det handlar om! (Eller handlar och handlar om, men ni fattar vad jag menar!)
Det var faktiskt fruktansvärt skönt de dagar jag väll gjorde det! Att liksom bara få skriva av sig såhär är ju supernajs.
Nemii föreslog till och med att jag skaffar mig egen blogg, men vi får se hur det blir med det..hehe. Nej, men det kanske skulle vara rätt så skönt? Hm... Aja, får väl filosofera lite till över det!

Då var det väl dags att säga hejdå till alla kära läsare som orkat att läsa sig igenom mina inlägg och, förhoppningsvis, uppskattat det!

Till sist så säger jag väl såsom titeln förespråkar:
Adjö, farväl och fare thee well! Som det så fint uttalas på gammelbrittiska!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0