The tales of the strawberrysalesman!

Hejhej och goddag på er allihopa!
Nu är det ju så att våran kära Nemii kommer befinna sig utanför landet i tre veckors tid och då blev jag (presentation kommer) ombedd att gästblogga lite hos henne och tänkte ta vara på det och testa på lite hur det är att blogga!
Men okej. För att starta av oss kan jag ju säga att jag heter Jakob, jag är hela arton vårar gammal och är, ganska uppenbart, en nära vän till Nemii. Det var väl en grundlig och bra sammanfattning?

Okej, då ger vi oss på intressebiten osv.
Hm, vad ska jag säga?
Jo, jag kan ju nämna att jag är den största tv-spels nörden i historien. Dock så gillar jag även att vara ute och njuta av en härlig skogspromenad. Och för att spinna vidare på det där lite så kan jag ju säga att jag för jämnan är ute och promenerar, oftast med trevligt sällskap, men ja. Vad mer finns det och säga..? Jo, jag kan även tillägga att jag utbildar mig för tillfället till bagare/konditor och ska väl även någon gång försöka starta eget bageri!
Musik och så vidare kan vi ju komma in på senare i veckan, om ni känner att ni vill fortsätta följa mina små dagsupptåg här på bloggen eller om ni väljer att bojkotta den till nämnda bloggerska kommit hem igen, det gör ni som ni vill!
I och för sig så kommer det säkerligen några inlägg från Nemii emellanåt, men det är jag som har störst makt över bloggen för tillfället! Mohaha!

Anyways, nu börjar det bli lite utdraget kanske så jag tänkte avsluta med att säga att jag hoppas att ni uppskattar mina inlägg här och ja, tack & hej från mej!

Oj, en bild kanske skulle passa bra som finish.
Då slår vi två flugor i en smäll och lägger upp en presentativ bild på mig själv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0