Ursäkta!

Ja, som titeln förespråkar så ber jag så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har uppdaterat mig så mycket som jag påstod att jag skulle! Det var nämligen så att jag först nu kom på att jag hade en blogg att fortsätta att uppdatera mig på, haha!

Men okej, vart var vi?
Jo, jag skulle skriva vidare lite om mig själv. Men okej.
Vi kan ju börja med mysteriet på rubriken över mitt senaste inlägg (The tales of the strawberrysalesman!). Jo, det är så att jag nu i tre veckor sitter och säljer jordgubbar på Stora Torget i Lkpg. Anledningen till detta är att det var Nemiis och min vän Carolines sommarjobb innan, men eftersom de är ute ur landet så har jag tagit det sålänge! Det kanske inte världens roligaste sommarjobb, men att tjäna pengar på att, till mestadels, sitta bakom ett bord, chilla och läsa en bok bör man väl inte klaga på! hehe.

Okej, över till musiken som förgyller mitt liv!
Hm, skulle jag säga några favoriter skulle jag nog säga...
Coldplay, Maroon 5, The Tallest Man On Earth, Kent (Ska för övrigt på en konsert med dom senare i sommar, woopwoop!), Mumford & Sons, Foster The People, Penguin Prison och till sist Noah And The Whale. Det är ju såklart inte alla, men ett par stycken iallafall!
Kan ju också i och för sig länka en bra låt i slutet av inlägget!

Okej, över till hur jag är lite som person då. Jag är, enligt andra, snäll, jag är givmild, ser mina vänner som första prioritet i alla lägen och jag kan vara lite skygg i början av ett nytt umgänge, men efter ett tag släpper jag loss rejält! Det jag avskyr värst i världen är trångsinta människor som inte ens låter en själv få en syl i vädret! Fruktansvärt irriterande!
Okej, lite dåliga sidor då. Jag är ganska så dålig förlorare, i alla fall vad gällande saker jag vet att jag kan någorlunda bra. Jag är jättepetig vad gällande vissa saker, jag har svårt att lämna saker halvfärdigt och jag kan ibland vara ganska lat.

Okej, det var väl en bra sammanfattning av mig själv? Haha!
Från och med nu ska jag alltså försöka dela med mig av händelser av mitt liv!
M'kay, I'm out!

http://www.youtube.com/watch?v=m_-nYA5BWDA
Sjukligt bra låt! Passar bra att filosofera till.
Haha, hajhaj!

P.S. Jag gillar Batman! D.S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0