Don't take me for granted.

MIn blogg har fått stå tom i några dagar och det är ju inte så himla roligt att läsa
om samma sak varje dag. 
Men som ni kanske förstår har jag haft fullt upp på jobbet med att sälja jordgubbar.
Jag går upp vid 5 på morgonen och kommer hem 8 på kvällen så jag är väldigt trött
när jag kommer hem.
Jobbet slutade vid 11 idag redan så jag satte mig uppe vid Kungsan med lite jordgubbar
och kaffe med A ett tag och pratade lite. Så det är så min midsommardag har sett ut.
 
Ikväll blir det ingen fest för mig med tanke på att jag är helt uttömd på energi.
Så min bästa kompis ikväll blir min Hunger Games bok och mörk choklad.
Underbart. 
533315_392378330825385_1090088392_n_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0