En sommardag.

Sådär nu är en ny design fixad (tryck på F5 om ni inte kan se den) och det är den första designen som jag har gjort helt själv så lite stolt är jag ändå.
Blev ingen jordgubbsförsäljning idag för att jag och mina fina vänner kollade på bio igår. Snowhite and the huntsman och den var faktiskt väldigt bra. Var lite skeptisk över hur Kristen Stewart skådespeleri skulle vara i början men hon gjorde ett bra jobb som Snövit.
 
Känns väldigt bra att det är sol ute för första gången på hur länge som helt och jag är jätteglad över att jag kan vara ledig idag.
Ska börja packa ner det sista till Malta idag och imorgon. Kan inte förstå att jag åker på Tisdag. Underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0