En helt vanlig Torsdag.

Ännu en danslektion som är avklarad och några fler mattesidor räknade.
Det är fredag imorgon och jag har verkligen längtat, vill bara att det ska bli
helg så att man kan umgås med sina vänner och ta itu med högen med plugg
som ligger staplad i sovrummet.
Det gör inte så mycket att jag har massa plugg för att det ska bli varmt i helgen
och det betyder att man kan sitta på verandan med sin kopp kaffe och bara
ha det bra.
Vad ska mina läsare sysselsätta sig med i helgen? Kolla på melodifesivalen kanske?
Make-me-think-odtwjkj-249808-500-411_large


Kommentarer
- pouline △

sv: har fått fler frågor om det och ska se om jag kan fixa det någon dag :) kram

2012-03-08 @ 12:34:06
URL: http://poulines.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0