Loreen!

Tänkte skriva en liten Melodifestivalen resumé!
Personligen tycker jag att det var rätt låt som
vann, det var den bästa låten som var med i år.
Något som jag störde mig på väldigt mycket var
delar av Dannys koreografi, med tanke på att
han hade tagit delar av andra artister framträdanden.
T.ex Chris Browns framträdande på Grammys förra året
och Justin Bieber dräkter han hade i år på EMAs.
Men man såg på honom att han var väldigt besviken över
att komma 2. Jag kollade lite på eftersnacket och då sa han att
han tycket att det var tråkigt med tanke på att han hade satsat
allt och att det ändå inte hade räckt till.
Det jag tror blev fel var just låten. Om han hade haft en startkare
låt så hade det blivit perfekt. För han koreografi var väldigt bra trots
att han hade tagit halva från andra artister...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0