Sometimes, being solo is wiser than being in a false relationship.

Ännu en danslektion avklarad och jag sitter här med mina matteböcker
och försöker koncentrera mig.
Men som ni kanske förstår så går det inte så bra.
Efter skolan idag tänkte jag köpa med mig lite frukt och sätta mig på min
veranda och plugga lite.
Något som jag har märkt att jag måste göra är att strukturera upp mitt liv
lite. Det är några grejer som ligger och gnager och jag borde egentligen
bara satsa på det.
Note to my self: Strait thing out.

Tumblr_m0x7fwy3xb1qmowaco1_500_large
Source


Kommentarer
Johanna

fin blogg! Gillar din headerbild :)

2012-03-16 @ 08:22:22
URL: http://geminaarts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0