Touch-ups.

Precis slingat håret på både C och K och det blev jättebra på båda.
Använde folie på C och slingmössa på K.
Båda fick färgen silverblont som egentligen är till hela håret men jag de ville ha slingor istället.

Som ni kanske vet har jag ett stort intresse för allt som har med frisör att göra. Vi får se om jag kommer att göra detta intresse till ett yrke. Först och främst kommer journalistiken.

En bild som jag tog förut. Hög bulle och inget smink. Så som det ska vara på fredagskvällar när man inte mår bra.



Kommentarer
Linda

Vet inte exakt när, men under våren någon gång sägs det iaf! På Grev Turegatan :) Vet du vart det ligger? <3

2012-03-16 @ 23:36:08
URL: http://bylindy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0