Home at last!

Kom hem från skolan för ett tag sen efter att ha utfört några ärenden och har precis
skrivit klart ett inlägg om mitt projektarbete.
En av böckerna som jag la ut igår alltså den rosa är utläst och det enda jag ska göra
ikväll är att läsa i Animal Dreams. Det är det enda skolrelaterade jag har. Så himla skönt!
 
Jag ska också ta fram kläder till imorgon för att min klass ska på ett studiebesök med 
religionen och då ska vi besöka en katolsk kyrka och en moské. 
Nu ska jag ta något att äta och sen kolla på tv. 
Är så trött efter en jobbig dag i skolan.
Blir väldigt många bilder som blir oseriösa när man plåtar olika grejer, som den här lilla fina från Malta!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0